Felanmälan

FELANMÄLAN

Problem med din internetuppkoppling eller telefon


Om du har problem med ditt internet prova med att starta om tjänstefördelaren (routern).


Detta gör du genom att dra ut elkabeln från tjänstefördelaren och sätta i den efter någon minut.


Det kan i många fall lösa problemet. Oavsett om du råkar ut för avbrott eller inte är det bra att regelmässigt starta om routern.


Om inte detta hjälper går du in Ownits hemsida via alternativ uppkoppling och hitta information om eventuella driftstopp. Denna information hittar du under rubriken kundservice/driftstopp


Om felet inte beror på ett driftstopp och du fortfarande har problem kontakta Ownit


För mer information se Ownits kundservice


Tel: 08-525 07 300.


Kundservice har öppet vardagar 08:00 - 22:00, helgdagar mellan 10:00 - 19:00




Problem med dina TV-kanaler


Om du har problem med dina TV-kanaler eller bilden fryser eller hackar ska du ta kontakt med Sydantenn:


Sydantenns hemsida


Tel: 040-601 22 22


Öppettider: Vardagar: 08.00 – 20.00 och helger: 10.00 – 20.00


Ett alternativ kan vara att ta kontakt med Ownit och be dem kontrollera att mediakonvertern släpper igenom kabel-TVn